דני אבדיה : נדאל: תקציר הניצחון על גריגור דימיטרוב והעלייה לגמר טורניר - בעונת 2017/18 קיבל דקות ראשונות בבוגרים תחת המאמן נבן ספאחיה .

אבדיה ענה לשאלות בעברית לקראת המשחק מול הבולס והתייחס לביטחון שהוא צובר . בעונת 2017/18 קיבל דקות ראשונות בבוגרים תחת המאמן נבן ספאחיה . בפברואר 2019 שיחק דני אבדיה עם קבוצת הנוער בטורניר היורוליג עד גיל 18, גם שם נבחר לחמישיית הטורניר. דני אבדיה כתב יזכור על הנעליים איתן שיחק. הישראלי כיבד את זכר קורבנות השואה במשחק בו קלע 16 נקודות בניצחון על אורלנדו.

אחרי הניצחון של הוויזארדס בדאלאס, בארהב ניתחו את המצ'אפ המסקרן בין הישראלי לסופרסטאר . מכ×'×™ תל א×'×™×': 19 שנים ל×
מכ×'×™ תל א×'×™×': 19 שנים ל×"תמוטטות של מני לוי - אמא שלו ×'פוסט from sport1images.maariv.co.il
בעונת 2017/18 קיבל דקות ראשונות בבוגרים תחת המאמן נבן ספאחיה . כתבות, חדשות, דעות, פרשנויות ומידע כללי עכשיו באתר ערוץ הספורט. בפברואר 2019 שיחק דני אבדיה עם קבוצת הנוער בטורניר היורוליג עד גיל 18, גם שם נבחר לחמישיית הטורניר. דני אבדיה כתב יזכור על הנעליים איתן שיחק. לוקה דונצ'יץ' רצה להימנע מהשמירה של דני אבדיה. דני אבדיה יפתח בחמישייה, כמו גם ראסל ווסטברוק שחוזר ממנוחה שקיבל. אבדיה ענה לשאלות בעברית לקראת המשחק מול הבולס והתייחס לביטחון שהוא צובר . הישראלי כיבד את זכר קורבנות השואה במשחק בו קלע 16 נקודות בניצחון על אורלנדו.

הישראלי כיבד את זכר קורבנות השואה במשחק בו קלע 16 נקודות בניצחון על אורלנדו.

בעונת 2017/18 קיבל דקות ראשונות בבוגרים תחת המאמן נבן ספאחיה . אחרי הניצחון של הוויזארדס בדאלאס, בארהב ניתחו את המצ'אפ המסקרן בין הישראלי לסופרסטאר . דני אבדיה כתב יזכור על הנעליים איתן שיחק. לוקה דונצ'יץ' רצה להימנע מהשמירה של דני אבדיה. דני אבדיה יפתח בחמישייה, כמו גם ראסל ווסטברוק שחוזר ממנוחה שקיבל. אבדיה ענה לשאלות בעברית לקראת המשחק מול הבולס והתייחס לביטחון שהוא צובר . הישראלי כיבד את זכר קורבנות השואה במשחק בו קלע 16 נקודות בניצחון על אורלנדו. בפברואר 2019 שיחק דני אבדיה עם קבוצת הנוער בטורניר היורוליג עד גיל 18, גם שם נבחר לחמישיית הטורניר. כתבות, חדשות, דעות, פרשנויות ומידע כללי עכשיו באתר ערוץ הספורט.

לוקה דונצ'יץ' רצה להימנע מהשמירה של דני אבדיה. אחרי הניצחון של הוויזארדס בדאלאס, בארהב ניתחו את המצ'אפ המסקרן בין הישראלי לסופרסטאר . אבדיה ענה לשאלות בעברית לקראת המשחק מול הבולס והתייחס לביטחון שהוא צובר . הישראלי כיבד את זכר קורבנות השואה במשחק בו קלע 16 נקודות בניצחון על אורלנדו. בפברואר 2019 שיחק דני אבדיה עם קבוצת הנוער בטורניר היורוליג עד גיל 18, גם שם נבחר לחמישיית הטורניר.

אחרי הניצחון של הוויזארדס בדאלאס, בארהב ניתחו את המצ'אפ המסקרן בין הישראלי לסופרסטאר . ערן ×–×
ערן ×–×"×'×™: רץ את ×"חומ×" ×"סינית עם שי ×–×"×'×™ | ספורט 1 from sport1images.maariv.co.il
דני אבדיה כתב יזכור על הנעליים איתן שיחק. לוקה דונצ'יץ' רצה להימנע מהשמירה של דני אבדיה. בפברואר 2019 שיחק דני אבדיה עם קבוצת הנוער בטורניר היורוליג עד גיל 18, גם שם נבחר לחמישיית הטורניר. דני אבדיה יפתח בחמישייה, כמו גם ראסל ווסטברוק שחוזר ממנוחה שקיבל. אחרי הניצחון של הוויזארדס בדאלאס, בארהב ניתחו את המצ'אפ המסקרן בין הישראלי לסופרסטאר . הישראלי כיבד את זכר קורבנות השואה במשחק בו קלע 16 נקודות בניצחון על אורלנדו. אבדיה ענה לשאלות בעברית לקראת המשחק מול הבולס והתייחס לביטחון שהוא צובר . בעונת 2017/18 קיבל דקות ראשונות בבוגרים תחת המאמן נבן ספאחיה .

בעונת 2017/18 קיבל דקות ראשונות בבוגרים תחת המאמן נבן ספאחיה .

אחרי הניצחון של הוויזארדס בדאלאס, בארהב ניתחו את המצ'אפ המסקרן בין הישראלי לסופרסטאר . אבדיה ענה לשאלות בעברית לקראת המשחק מול הבולס והתייחס לביטחון שהוא צובר . לוקה דונצ'יץ' רצה להימנע מהשמירה של דני אבדיה. הישראלי כיבד את זכר קורבנות השואה במשחק בו קלע 16 נקודות בניצחון על אורלנדו. כתבות, חדשות, דעות, פרשנויות ומידע כללי עכשיו באתר ערוץ הספורט. דני אבדיה כתב יזכור על הנעליים איתן שיחק. דני אבדיה יפתח בחמישייה, כמו גם ראסל ווסטברוק שחוזר ממנוחה שקיבל. בעונת 2017/18 קיבל דקות ראשונות בבוגרים תחת המאמן נבן ספאחיה . בפברואר 2019 שיחק דני אבדיה עם קבוצת הנוער בטורניר היורוליג עד גיל 18, גם שם נבחר לחמישיית הטורניר.

דני אבדיה כתב יזכור על הנעליים איתן שיחק. לוקה דונצ'יץ' רצה להימנע מהשמירה של דני אבדיה. כתבות, חדשות, דעות, פרשנויות ומידע כללי עכשיו באתר ערוץ הספורט. הישראלי כיבד את זכר קורבנות השואה במשחק בו קלע 16 נקודות בניצחון על אורלנדו. דני אבדיה יפתח בחמישייה, כמו גם ראסל ווסטברוק שחוזר ממנוחה שקיבל.

אחרי הניצחון של הוויזארדס בדאלאס, בארהב ניתחו את המצ'אפ המסקרן בין הישראלי לסופרסטאר . מכ×'×™ תל א×'×™×': 19 שנים ל×
מכ×'×™ תל א×'×™×': 19 שנים ל×"תמוטטות של מני לוי - אמא שלו ×'פוסט from sport1images.maariv.co.il
בפברואר 2019 שיחק דני אבדיה עם קבוצת הנוער בטורניר היורוליג עד גיל 18, גם שם נבחר לחמישיית הטורניר. לוקה דונצ'יץ' רצה להימנע מהשמירה של דני אבדיה. אחרי הניצחון של הוויזארדס בדאלאס, בארהב ניתחו את המצ'אפ המסקרן בין הישראלי לסופרסטאר . דני אבדיה כתב יזכור על הנעליים איתן שיחק. בעונת 2017/18 קיבל דקות ראשונות בבוגרים תחת המאמן נבן ספאחיה . דני אבדיה יפתח בחמישייה, כמו גם ראסל ווסטברוק שחוזר ממנוחה שקיבל. אבדיה ענה לשאלות בעברית לקראת המשחק מול הבולס והתייחס לביטחון שהוא צובר . כתבות, חדשות, דעות, פרשנויות ומידע כללי עכשיו באתר ערוץ הספורט.

דני אבדיה יפתח בחמישייה, כמו גם ראסל ווסטברוק שחוזר ממנוחה שקיבל.

הישראלי כיבד את זכר קורבנות השואה במשחק בו קלע 16 נקודות בניצחון על אורלנדו. דני אבדיה כתב יזכור על הנעליים איתן שיחק. אבדיה ענה לשאלות בעברית לקראת המשחק מול הבולס והתייחס לביטחון שהוא צובר . אחרי הניצחון של הוויזארדס בדאלאס, בארהב ניתחו את המצ'אפ המסקרן בין הישראלי לסופרסטאר . בעונת 2017/18 קיבל דקות ראשונות בבוגרים תחת המאמן נבן ספאחיה . דני אבדיה יפתח בחמישייה, כמו גם ראסל ווסטברוק שחוזר ממנוחה שקיבל. לוקה דונצ'יץ' רצה להימנע מהשמירה של דני אבדיה. כתבות, חדשות, דעות, פרשנויות ומידע כללי עכשיו באתר ערוץ הספורט. בפברואר 2019 שיחק דני אבדיה עם קבוצת הנוער בטורניר היורוליג עד גיל 18, גם שם נבחר לחמישיית הטורניר.

דני אבדיה : × ×"אל: תקציר ×"ניצחון על ×'רי×'ור ×"ימיטרו×' ו×"עליי×" ל×'מר טורניר - בעונת 2017/18 קיבל דקות ראשונות בבוגרים תחת המאמן נבן ספאחיה .. הישראלי כיבד את זכר קורבנות השואה במשחק בו קלע 16 נקודות בניצחון על אורלנדו. אבדיה ענה לשאלות בעברית לקראת המשחק מול הבולס והתייחס לביטחון שהוא צובר . דני אבדיה יפתח בחמישייה, כמו גם ראסל ווסטברוק שחוזר ממנוחה שקיבל. בעונת 2017/18 קיבל דקות ראשונות בבוגרים תחת המאמן נבן ספאחיה . כתבות, חדשות, דעות, פרשנויות ומידע כללי עכשיו באתר ערוץ הספורט.